druhý stupeň‎ > ‎

I. S (7., 8.)

Z - vloženy přílohy dole, vypracujte a vlepte do sešitu.
                                                                                                        S. Koubská





Vážení rodiče, milí studenti,

prosím o zaslání zpětné vazby na etřídnici, zda všem studentům funguje studentský email (do google zadejte gmail přihlášení) ve tvaru:
jmeno.prijmeni@zskomenskehosns.cz (heslo 123456789 - je třeba ho změnit), abychom mohli od přístího týdne rozjet výuku pomocí tohoto účtu.

Prozatím zasílám info ohledně samostudia:
Čj - opakování (vyjmenovaná slova, koncovky podstatných jmen) - využijte internetové portály, stačí zadat do google klíčová slova (spoustu z nich používáme ve škole a studenti o nich ví . např. www.online cvičení. cz, naucsepsat.cz, ucirna.cz atd)

M - opakování kružnice a kruh (viz. sešit), zkoušet práci s kružítkem - tvorba mandal (studenti vědí nebo zkuste zase pátrat na internetu, např. https://www.skrblik.cz/navod/jak-nakreslit-mandalu/

AJ - na tento týden měli děti mít připravené povídání o sobě a o rodině - zkuste tedy natočit video, kde o sobě povídáte a pošlete mi jej na email: sona.koubska@zskomenskehosns.cz nejpozději do 20. 3. do 24:00, video budu známkovat. V případě krajní nouze mi na výše uvedený email pošlete místo videa písemné zpracování tohoto tématu. Základem je gramatika: sloveso být a mít a samozřejmě fráze - zkuste si najít na internetu, jak to zpracoval někdo jiný a pokuste se ho napodobit. 


D - projekt: každý si libovolně zvolí válečný konflikt (z jakéhokoliv historického období, již jsme o tom mluvili ve škole) a stručně popíše (minimálně 20 vět či spojení), projekt bude obsahovat tyto body
1) jak se konflikt nazýval/nazývá
2) v jakém období probíhal a od kdy do kdy
3) proč probíhal
4) jakým způsobem probíhal
5) jak dopadl nebo zda ještě probíhá
6)váš názor na tento válečný konflikt a klidně i na válečné konflikty obecně
Termín odevzdání: Do 22. 3. do 24:00
Způsob zpracování: formát A4 (nejlépe čtvrtka, vlastní písmo!!!, doplnit o grafické zpracování - stačí např. symboly atd)
Způsob odevzdání: na výše uvedený email 
Známkování: ANO!

PAMATUJTE!!!!!!!Důležité není vědět vše, ale KDE informace najdu a jak s nimi naložím!!!
A ještě důležitější je ZDRAVÍ:-)

Přeji klidné dny 
S pozdravem
Soňa Koubská

F - opakovat vlastnosti pevných látek
Z - Paříž - vyhledat 5 zajímavostí, dále do sešitu vypracovat státy Rakousko a Švýcarsko, tak jak jste zvyklí v hodinách
                                                                                                                                                                M. Frančeová

Další cizí jazyk - NJ - 1. úkol máte přiložen v souboru ke stažení dole na této stránce. Stáhněte si ho a vypracovaný mi ho pak pošlete. Kubínová


Asi se k Vám již dostala informace o projektu online vyučování České televize.
Jedná se: 1. Učí Telka 1. stupeň, na webu Učí Telka
2. Škola doma 2. stupeň, příprava na přijímačky, na webu Škola doma
3. Odpoledka ( pořad se vysílá na ČT2 cca od 12:00 do 15:00 )
WWW. ceskatelevize.cz

Vážení rodiče, 

vzhledem k Mimořádnému opatření Ministerstva zdravotnictví ČR k ochraně obyvatelstva a prevenci nebezpečí vzniku a rozšíření onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem SARS-CoV-2 Vás informujeme, že

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ŠKOLNÍ DRUŽINA A ŠKOLNÍ KLUB ZŮSTANOU PO SKONČENÍ JARNÍCH PRÁZDNIN, TJ. OD 16. 3. 2020 UZAVŘENÉ.

Informace ohledně samostudia zašlu do elektronické komunikace během příštího týdne.
                                                                                                                                                            Koubská
5. 3. - Short film "DCERA" (HB, sraz 7.30 na nádraží), s sebou 50,- (film + výstava), 15,- - vlak, 15,- 2. výstava, návrat cca 13.15, ODPADÁ ODPOLEDNÍ VYUČOVÁNÍ!!! Oběd stíháme.
                                                                                                                                Koubská

6. 3. - kino: Film "V síti" (70,-), od 10.00, poté diskuze s třídním učitelem 
                                                                                                                                                                        Koubská

ROZVRH HODIN

 

1.

8.00 – 8.45

2.

8.55 – 9.40

3.

9.50 – 10.35

4.

10.55 – 11.40

5.

11.45 – 12.30

6.

12.35 – 13.20

7.

13.25 – 14.10

8.

14.15 – 15.00

Po

Nj/Rj

M

Čj

Vkz

 

Vv

Vv

Út

Vko

M

Hv

Tv

Tv

 

Vp – L

Ch – S (8. Tř.)

Vp – L

Ch – S

(8.tř.)

St

Aj

M

Z

Čj

Svp/PV

 

 

Čt

F

ČJ

Nj/Rj

Aj

Z

 

 

 

Čj

Aj

F

M

D

D

 

 

ĉ
Hanka Kubínová,
7. 4. 2020 10:23
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:14
ĉ
Soňa Koubská,
9. 4. 2020 5:50
ĉ
Soňa Koubská,
9. 4. 2020 6:22
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:18
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:12
ć
Jan Prášek,
17. 3. 2020 1:02
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 0:39
ĉ
Soňa Koubská,
9. 4. 2020 5:53
ĉ
Soňa Koubská,
25. 4. 2020 8:23
ĉ
Hanka Kubínová,
19. 3. 2020 14:01
ĉ
Hanka Kubínová,
7. 6. 2020 14:36
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 0:39
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:15
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:15
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:15
ĉ
Soňa Koubská,
14. 4. 2020 10:09
ĉ
Soňa Koubská,
25. 4. 2020 8:22
ĉ
Test.docx
(12k)
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:18
ĉ
Soňa Koubská,
14. 4. 2020 10:11
ĉ
Soňa Koubská,
9. 4. 2020 5:51
ą
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:18
ĉ
Soňa Koubská,
21. 3. 2020 12:52
ą
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:19
ą
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:19
ą
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:20
ą
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:20
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 2:18
ĉ
Soňa Koubská,
3. 4. 2020 0:37
ĉ
Iveta Mindlová,
19. 8. 2019 12:54
Comments